قوانین و مقررات لنزو کاشانی

به بخش قوانین و مقررات وب سایت لنزو کاشانی خوش آمدید.

 فروشگاه ما در راستای تسهیل کسب و کار خود(خرید شما عزیزان)، قوانین و مقرراتی را وضع کرده تا در این چهارچوب شفاف بتواند به شما عزیزان بهترین خدمت رسانی را داشته باشد(بتواند بهترین خدمت رسانی را به شما عزیزان داشته باشد ). ورود کاربران به وبسایت فروشگاه  یا هرگونه استفاده از رسانه های تصویری، صفحات دنیای مجازی فروشگاه، طرح های ویژه فروش و سایر خدمات ارائه شده توسط این مرکز، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مرکز تیونینگ لنزو کاشانی است. لازم به ذکر است که ثبت سفارش در هر زمانی توسط کاربر به معنای آگاه بودن از شرایط و نحوه پرداخت وجه، ارسال کالا توسط فروشگاه و قوانین مرجوع کردن کالا می باشد. محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “فروشگاه لنزو کاشانی” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

تعاریف:

وبسایت: وبسایت فروشگاه تخصصی لنزو کاشانی  به نشانی اینترنتی www.lenzokashani.com 

مشتری یا کاربر: مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که ثبت سفارش کند، یا به هرگونه استفاده از خدمات مرکز تیونینگ خودروی رئوفی اقدام نماید.

محتوا: کلیه محتواهای انحصاری تولید شده توسط فروشگاه لنزو کاشانی شامل عکس، ویدیو، گیف و توضیحات و مشخصات محصولات

روزهای کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه و پنج شنبه ها تا ساعت ۱۳ که شامل ایام تعطیل رسمی تقویم و یا مناسب های تعطیل در طول نمی باشند.

ثبت سفارش

مشتریان فروشگاه لنزو کاشانی پس از مشاهده محصولات می توانند از طریق وبسایت ما به نشانی lenzokashani.com  به ثبت سفارش محصولات اقدام نمایند. همچنین امکان ثبت سفارش از طریق شبکه های اجتماعی یا تلفن هایی که فقط در قسمت “تماس با ما” وبسایت فروشگاه لنزو کاشانی آمده است نیز وجود دارد. اقدام به ثبت سفارش و ارسال درخواست خرید به فروشگاه به منزله آگاهی کامل مشتری از کلیه جنبه های کالا یا کالاهای انتخابی ایشان، اعم از نحوه کارکرد، نحوه استفاده و قابلیت های آن می باشد و فروشگاه تعهدی درباره انتخاب اشتباه کالا توسط مشتری ندارد.

“فروشگاه لنزو کاشانی با تولید محتواهای رسانه ای بسیار متنوع وکامل، سعی در ارائه کاملترین اطلاعات درباره محصولات دارد و در صورت ناکافی بودن آن، مشتری می تواند از طریق راه های ارتباطی متنوعی که فروشگاه در اختیار ایشان قرار داده، کسب اطلاعات کند تا صحیح ترین انتخاب را داشته باشد.”

-با این وجود، امکان لغو سفارش توسط مشتری  فقط در شرایطی وجود دارد که بسته سفارشی در مرحله پردازش باشد و مراحل ارسال آن در انبار فروشگاه آغاز نشده باشد. این زمان توسط فروشگاه تعیین و به مشتری اعلام می­گردد. در شرایط مندرج، فروشگاه با کسر ۲۵ درصد از مبلغ کل فاکتور، اقدام به لغو سفارش می نماید.

-پس از تکمیل فرایند ارسال و تحویل محموله ارسالی به شرکت پست(یا شرکت های حمل و نقل) هیچ گونه امکانی برای لغو سفارش وجود ندارد.

-به دلیل شناور بودن قیمت های بازار و عدم ثبات عرضه و تقاضا در زمان های مختلف، ممکن است قیمت های اجناس در وبسایت و شبکه های مجازی فروشگاه  تغییر کنند. بدیهی است فروشگاه مجاز به اعمال تغییرات در قیمت محصولات خود است و همواره آخرین قیمت ها معیار فروش هستند و قیمت های پیشین محصولات فاقد اعتبار می باشند.

شرایط و نحوه ارسال

-هزینه ارسال سفارشات به طریق هایی که در بندهای زیر عنوان می شود، به عهده مشتری می باشد.

-فروشگاه لنزو کاشانی برای ارسال سفارش های خود به تهران و شهرستان ها از طریق پست سفارشی، شرکت تیپاکس و باربری اقدام می کند. بسته بندی محصولات به شکلی که مقبول برای ارسال  می باشد، توسط فروشگاه به فرم استاندارد انجام می شود و این خود از هزینه ارسال برای مشتریان گرامی می کاهد.

سفارشات نهایی ثبت شده قبل از ساعت ۸ صبح روزهای کاری، همان روز بسته بندی و برای ارسال تحویل داده می شود. سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۸ صبح یا روزهای تعطیل، در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال خواهد شد. مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری ، ۷۲ الی ۹۶ ساعت در روزهای کاری( بسته به فاصله شهر مقصد) می باشد.

توجه داشته باشید حتما قبل از خرید قیمت ها و نوع محصول را چک نمایید زیرا بعد از خرید کالا امکان مرجوع کردن آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

-بسته های بالای یک متر و سنگین تر از ۳۰ کیلوگرم فقط توسط شرکت تیپاکس و باربری قابل ارسال می باشد .

-برای مشتریان در سطح شهر تهران ارسال از طریق پیک موتوری نیز فراهم است که با همانگی قبلی با پشتیبانی ازساعت10 تا 18 روزهای کاری ارسال انجام می گردد. خریدار موظف  است قبل از ارسال ، هزینه محصول را واریز کند و هزینه پیک را به خود پیک تحویل دهد. فروشگاه مسئولیتی درباره عدم حضور مشتری در زمان رسیدن پیک به مقصد نداشته و کالا را مرجوع نمی کند.

نکات مهم هنگام تحویل کالا

فروشگاه با تجربه چندین ساله در خدمت رسانی به شما عزیزان، همیشه بهترین و ایمن ترین شیوه های بسته بندی مخصوص هر محصول را انجام می دهد. کلیه محصولات از نظر سالم بودن فیزیکی بررسی می شوند، و محصولات الکتریکی نیز توسط نیروهای مجرب برای این کار، تست و سپس وارد مرحله بسته بندی می گردند تا کلیه سفارش‌ها را در نهایت صحت وسلامت  و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم هنگام تحویل گرفتن سفارشات خود، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی قوانین زیر در نظر گرفته شده اند:

– در صورت مغایرت نام و نام خانوادگی مندرج بر روی بسته و تحویل گیرنده ،از دریافت بسته خودداری کنید.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

-فروشگاه محصولات را قبل از ارسال از لحاظ سلامت فیزیکی تست کرده و در نهایت دقت بسته بندی می نماید. هیچ گونه شکستگی یا آسیب دیدگی محصولات بر عهده فروشگاه نمی باشد.

-مشکلات فنی کالای برقی: مشکلات و ایرادات کالاهای برقی، باید تا ۲۴ ساعت پس از تحویل گرفتن کالا ، به پشتیبانی فروشگاه اعلام گردد تا کارشناسان فنی پس از بررسی مشکل به وجود آمده در صورت نیاز کالا را تعویض کنند. بدیهی است ایراداتی که پس از ۲۴ ساعت گزارش شوند، قابل رسیدگی نیستند. فروشگاه این امکان را به وجود آورده تا مشتری از صحت کالای خود اطمینان حاصل کند و فرصتی برای تست کالای خود داشته باشد. جهت استفاده از این امکان رعایت نکات زیر الزامی می باشد:

۱- تست وسیله برقی توسط افراد فنی و مسلط به این کار انجام گردد. هرگونه استفاده نادرست از محصول هنگام نصب یا جا زدن، عدم رعایت ولتاژ برق ورودی، اتصال اشتباه سوکت و سیم های نصب و سایر و مواردی که به کالا آسیب برساند، محصول را از این امکان خارج می کند.

۲- صدمات فیزیکی، آب خوردگی، شکستگی و سایر مشکلاتی که هنگام جابجایی کالا ممکن است رخ داده باشد، در حیطه این امکان نمی باشد.

۳- سالم بودن بسته بندی و جعبه دستگاه بدون هیچ گونه پارگی، نوشته و علامت بر روی آن.

۴-سلامت کالا از لحاظ فیزیکی و باز نشدن پیچ ها و پلمپ دستگاه یا وسیله برقی.( در صورت دستکاری، باز کردن یا اقدام به تعمیر، رسیدگی نخواهد شد.)

۵-گزارش خرابی محصول نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل گرفتن به پشتیبانی اعلام گردد.

نحوه مرجوع کردن کالا

تمام هزینه های بازگشت دستگاه معیوب و ارسال مجدد نمونه تعویض شده بر عهده خریدار می باشد. باز پس فرستادن هر محصولی به فروشگاه پس از هماهنگی با پشتیبانی و تایید کارشناسان فروش امکان پذیر است. کالای مرجوعی باید در بسته بندی سالم باشد و کلیه متعلاقات و لوازم جانبی آن در جعبه همراه با محصول ارسال شود. در صورتی که کالای بازگشت داده شده هر یک از شرایط ذکر شده (شرایط مشکلات فنی و ظاهری) را نداشته باشد علاوه بر عدم تعویض کالا، هزینه بازگشت کالا و ارسال مجدد بر عهده خریدار خواهد بود. از این رو پیش از بازگشت کالا در رعایت شرایط ذکر شده دقت داشته باشید. چنانچه بدون هماهنگی کالایی به آدرس پستی فروشگاه ارسال شود، فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال بررسی یا ارسال مجدد آن بر عهده نمی گیرد.

نمایندگی

فروشگاه لنزو کاشانی در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌ها، تراکنش‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به پشتیبانی فروشگاه  اطلاع دهید.